Αξιολόγηση Χρήστη:  / 3
ΧειρότεροΚαλύτερο 

ΦΟΝΙΣΣΑ1Ο Καλλιτεχνικός Οργανισμός μας παρουσιάζει για την προσεχή θερινή περίοδο μεγάλη θεατρική παραγωγή με τη θεατρική διασκευή του μυθιστορήματος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη ¨ΦΟΝΙΣΣΑ¨
στα σημαντικότερα φεστιβάλ της χώρας μεταξύ των οποίων

 

στο Φεστιβάλ Ολύμπου στο Αρχαίο Δίον στις 2 Ιουλίου,

στα Αισχύλεια στην Ελευσίνα στις 30 Αυγούστου.,

στο Διεθνές Φεστιβάλ Πέτρας στην Πετρούπολη στις 28Αυγούστου,

στα Κρυστάλλεια στο Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας την 1η Σεπτεμβρίου και αλλού.

 

Λίγα λόγια για το έργο....


Μεγάλο θέμα του έργου και ζήτημα ανάλυσης και ερμηνείας αποτελεί η ύπαρξη ή όχι τύψεων και ενοχής εκ μέρους της Χαδούλας, ενώ πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει το τέλος του έργου στο οποίο η Χαδούλα βρίσκει τον θάνατο ανάμεσα στη θεία και την ανθρώπινη δικαιοσύνη. Αναλύσεις διαφόρων προσεγγίσεων, ψυχολογικής σκοπιάς, βιολογικής, εγκληματολογικής που φωτίζουν διαφορετικές σκοπιές ενός έργου που, πέρα από μία μοναδική καταβύθιση από τον συγγραφέα στην ψυχοσύνθεση της ηρωίδας του, έτερος πρωταγωνιστής είναι η ίδια η κοινωνία και κυρίως η κοινωνική αδικία, αφήνοντάς μας το ερώτημα, μήπως τελικά η Χαδούλα, μέσω των φόνων, επεδείκνυε μία στρεβλή χειρονομία αγάπης; Στρεβλή, καθώς η ίδια δεν έμαθε ποτέ ούτε από την μητέρα της, ούτε από τον σύζυγό της, το αληθινό νόημα του όρου;

 

Εμείς και ο Παπαδιαμάντης


Αυτό ο λιτός Ιερομόναχος του λόγου και της σκέψης. Αυτός ο μοναδικός δάσκαλος των Ελληνικών Γραμμάτων που ο ίσκιος του σκεπάζει και οδηγεί τη φαντασία μας μετατρέποντας την σε εικόνες και έννοιες που οδηγούν τον άνθρωπο σε διαλείμματα υψηλής αισθητικής.
Η «Φόνισσα» μετατρέπει τον κοινωνικό της τρόμο σε πράξεις παράλογης δικαιοσύνης, ακολουθώντας τις εσωτερικές της φωνές και τα αισθήματα περί δικαίου, για το τέλος μιας άθλιας καθημερινότητας των ταπεινών και κατατρεγμένων γυναικών.
Η «Φόνισσα» αυτή η γυναίκα σύμβολο, η πολυσυζητημένη ηρωίδα του «κυρ Αλέξανδρου», εγκαταλείπει τον μάταιο αγώνα της για Λύτρωση και παραδίδεται στο ΄΄Υδωρ το Εξιλαστήριον» όπως το χαρακτηρίζει ο Παπαδιαμάντης, βρισκόμενη εις το μέσον της Θείας και της Ανθρωπίνης Δικαιοσύνης


Διανομή με σειρά εμφάνισης


Παπαδιαμάντης: Γιάννης Νικολαϊδης
Φραγκογιαννού: Φωτεινή Φιλοσόφου
Δελχαρώ-Γριά : Χρυσούλα Παπαδοπούλου
Αμέρσα-Μαρουσώ: Βούλα Κώστα
Κωνσταντής- Ανακριτής
Λυρίγκος: Θοδωρής Προκοπίου

 

Σκηνοθεσία-Φωτισμοί: Γιάννης Νικολαϊδης
Θεατρική προσαρμογή: Κώστας Πολιτόπουλος
Σκηνικά: Μιχάλης Αγγελάκης
Κοστούμια: Όλγα Σχοινά
Μουσική επιμέλεια: Στέφανος Νικολαϊδης

 

 


 

Θέατρο Άλφα

Νέος Κύκλος

Τελευταίες Αναρτήσεις

synomilia-me-ton-neithan-xatziapostolouΓ: Νειθαν, αισθανομαι σαν αυτες τις θαυμαστριες που συναντουν εναν διασημο ροκ σταρΝ: Δεν υπαρχουν αυτα στο συγγραφηλικι, η τουλαχιστον με τον τροπο που...
Δημιουργήθηκε 08/12/2017
ebeiries-enos-asimantou-one "Πολιτικό – Καλλιτεχνική Σύγκρουση επί ΧούνταςΟικονομίδης VS Ληναίος"   (απόσπασμα από το βιβλίο του Νίκου Μυτιληναίου "Εμπειρίες ενός...
Δημιουργήθηκε 05/12/2017

Τεχνοχώρος Εργοτάξιον

21769841_10154705349237102_1510642521_n.jpg
23517445_1516645155050643_1885640129028869977_n.jpg